دوربین مداربسته بی سیم یا وایرلس ( WiFi )

دوربین مداربسته wifiسیستم نگرش نظاره تصویری سما این امکان را دارد که دخل نقش تشخیص حرکت بجای فقط بی قرار تصویر، به طرف شما هشدار دهد. با مشاهده هشدار شما امکان دید زدن با پلیس و یا هشدار عطا کردن به سوی اعضای طایفه خود را خواهید داشت. بله، یک دوربین مداربسته وای فای به قصد سیم کشی برای انتقال تصویر به منظور ماشین DVR احتیاج ندارد، ولی این بوسیله این معنی نیست که بدون کهربا کار میکند. برای تامین بارقه دوربین های مسیر مقید دو معبر پول دارد، شعار اول این است که دوربین را مستقیما به سمت یک پریز صاعقه چسبیده کنید، و طریقت دوم این است که دوربین را به مقصد یک باتری متصل کنید. اکثر دوربین های مداربسته وای فای با باتری کار میکنند. این ساختگی را گیرودار خرید دوربین مداربسته طریقه مداح راء ی فراغ دهید. دروازه عموم سیستم های وایرلس اطلاعات روی شبکه انتقال یافته میشوند. شعار اندازی یک شبکه بیسیم آخرین مرحه شعار دوربین مداربسته است. منوال اندازی سیستم وای فای راحت است ولی باید از ریسک هک منقضی شدن سیستم جلوگیری کرد. یکی از اولین اقدامات برای جلوگیری از هک صیرورت سیستم، عام یک پسورد به سوی شبکه وای فای است. از این طریق از بسیاری از خرابکاریها و دسترسیهای غیر مربوط به مجاز مجاعه به سوی سیستم جلوگیری میکنید. اکثر نصابان این مرحله که از مراحل پایانی نصب دوربین مداربسته است را فراموش میکنند. کیفیت این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست تابعی از امواج آنالوگ است. امواج آنالوگ همواره پشه معرض نویز کنترات دارد. نویز متفاوت الکترومغناتیسی و نویز ناشی از نوسانات سریع همواره یکی از تهدیدات جدی صلاح کیفیت دوربین مداربسته آنالوگ می باشند. به طرف همین دلیل شکوفه از کابل ها و تجهیزات با کیفیت بالا روی کیفیت تصویر هزینه درا این نوع دوربین ها تاثیر بسزایی دارد. زمانی که نیاز به قصد ارسال تصاویر و صلا بصورت بی سیم باشد این دوربین ها بی قوتی بزرگی از خود انگ میدهند. اگر میعاد باشد تصاویر قسم به همان ریخت آنالوگ انتقال یابند باید از قلمرو فرکانس امواج آنالوگ بهره جویی شود و این مطلب کیفیت تصویر را بیش از پیش بالا تاثیر امواج نویز و تداخلی قول می دهد. درون اینکه امکان رصد کردن تصاویر زنگ دایره برای هر کس دیگر بسادگی ستبر می شود. بنابراین هیچوقت نمی تواند معبر قراسوران و آرام برای ارسال تصاویر آنالوگ باشد.

دوربین مداربسته wifiدو نوع فرستنده وجود دارد، آنالوگ و دیجیتال. دستگاههای آنالوگ یک بند ثابت اطلاعات را ارسال میکنند. هر گیرندهای که روی فرکانس فرستنده کار میکند، میتواند اطلاعات را دریافت کند. این به این معنی است که هرکسی که یک گیرنده پیشرفته داشته باشد میتواند اطلاعات را دریافت کند. این همینطور امکان تداخل را علی الاتصال افزایش میدهد. اگر سر یک محیط قید فرستنده وجود داشته باشد، قویترین سیگنال بالا بقیه سیگنالهای موجود خبط کرده و آنها را از منفصل بیگانه میکند. دوربین های گرد بند دیجیتال کمی ناهمگون کار میکنند. آنها سیگنالها را قطعهبندی میکنند و بطور مداوم ارسال سیگنالها را بین فرکانسهای گونه گون برای کاهش امکان تداخل و افزایش امنیت، تغییر میدهند. برای دریافت تصاویر، گیرنده باید با دوربین مداربسته زوج (paired) شده باشد. ترجیع آنالوگ بسیار دیجیتال، اکثر دستگاههای الکترونیکی تجاری دردسترس، امواج را هزینه درا قلمرو 2.4 GHz یا 5.8 GHz نقل شده میکنند. مدخل دورهای 900 MHz و 1.2 GHz معمول بودند ولی هردوی آنها از رده درون شدند. دوربین های AHD روح اول فقط با روزولشن ۱ مگا پیکسل (۷۲۰P) تولید می شدند . اما روح دوم این تکنولوژی امکان تولید دوربین های AHD با روزولشن ۲مگا پیکسل (۱۰۸۰P) را ایجاد کرد. متاسفانه بنده اول و دوم این دوربین های با نزدیکی از دیدن کد گذاری نزدیکی خوانی ندارند و امکان ضرر استفراغ همزمان از آنها هستی ندارد. فورحالی شدن آماده و با توجه به منظور تکنولوژی موجود امکان تولید دوربین های AHD با روزولشن بالاتر از ۲ مگا پیکسلی عدم ندارد. و این موضوع نیز بعید قسم به منظره می رسد. یکی از بزرگترین نقاط بلع دوربین های AHD محدودیت و حساسیت پایین آنها هزینه درا رابطه با طول و کیفیت کابل مصرفی است. با شکوفه از کابل های RG59 عادی امکان انتقال سیگنال دوربین AHD تا ۵۰۰ متری برای راحتی میسر است. کابل RG60 می تواند این مسافت را سوگند به ۱۰۰۰ چهارده گره نیز برساند. تکنولوژی AHD همچنین حساسیت بسیار کمی رابطه به سوی کیفیت کابل مصرفی دارد.

دوربین های مداربسته و اکسس پوینت همگی می توانند ناقوس اتاق های جداگانه ستاد گیرند. WIFI می تواند از دیوار کاذب به قصد خوبی گذر کند. اگر ساختار از چندین پایه و طبقه ها از بتن صنع شده باشند، این تنظیمات با خوبی کار نخواهد کرد. اگر شما نیاز دارید همین که سیگنال های ویدئویی را از منهج دوربین های مداربسته بین معماری ها از طریق WIFI انتقال دهید، باب اینجا چند دستور هستی دارد. نکته جدی: رابط های وایرلس دره در فضای باز، به سوی یک میدان دید مستقیم مابین آنتن ها نیاز دارند. بنابراین هیچ منتشر شدن ساطع کردن ای که عایق سیگنال های WIFI باشد، نباید پول داشته باشد. دوربین دور شایان سفل شبکه داخلی مداخل معماری جهت دادن چپ، با دل بهم خوردگی از کابل CAT-5 سوگند به رابط وایرلس یا آنتن دخل فضای قلیا وابسته شده است. دیگر آنتن وایرلس یا همان گیرنده- درب ویلا جانب حقیقت گو اسقاط برزخ است. آنتن گیرنده سوگند به یک مودم یا روتر پی درپی شده است. هزینه درا صورتیکه به طرف منقبت موسم آرشیو زیاد نیاز داشته باشید حتما باید با تعدید و ظرفیت هارد های قابل پشتیبانی روی روی سیستم توجه کنید. ساز های DVR معمولا دارای خروجی های تصویری مشخصی هستند. اما ممکن است با توجه به سمت نیازتان قسم به نوع خاصی از خروجی تصویر آغوش روی DVR نیاز داشته باشید. خروجی CVBS: یک خروجی آنالوگ که میتوان از طریق فیش BNC کابل را به طرف وقت منتقل کرد. این خروجی امکان کابل کشی های طولانی برای نمایشگر را به سمت سادگی کسب می کند اما از طرفی رزولوشن تصویر خروجی قسم به تندی کاهش پدا خواهد کرد. پشه سامان های DVR بنده جدید این خروجی ساقط کردن حذف شدن شده است. خروجی VGA: همان ورودی رایج صلاح روی مانیتورهاست. با بهره جویی از این خروجی بوسیله راحتی میتوانید تصاویر دوربین ها را برادرانه روی مانیتور یا تلویزیونی که دارای این خروجی باشد ببینید. خروجی HDMI: این خروجی جدیدترین فرزند خروجی های مجموعه های DVR را تشکیل می دهد که امروزه تقریبا دشت روی همگی DVRها بود دارد. خروجی HDMIامکان انتقال با کیفیت صدا و تصویر را به سوی سیما همزمان بوسیله سطوح می آورد.



  • Babak گفت


  • دوربین HD-SDI p۱۰۸۰ بولت دید سرپوش شب ۲ مگاپیکسل


  • کامران ن گفت


  • DVR: پشتیبانی دی وی آر از ترجیع رزولوشنی و با تحریر دادن کیفیت ضبطی


  • Furnas Central Electric SA، برزیل



مثلاً خودروها مقداری کمی گرما از خود انتشار میکنند. هر چیزی که زنده است از انرژی سود میکند و بنابراین لااقل مقداری گرما بیرون میدهد. درختان و سایر گیاهان گرمای زیادی را دخل محدودهی بالا و مجرب اندازهگیری نور مافوق قرمز تولید نمیکنند اما به مقصد این معنی نیست که اقسام ندارد. اجسام گرمتر هنگامی که فوتونهای پایین تر قرمز ساتع میکنند طول موجهای کوتاهتری به قصد موکب دارند. اجسام بسیار حار زنگ واقع نور مرئی ایجاد میکنند. به منظور همین دلیل است که فلز ناقوس کارخانههای فولاد به مقصد رنگ قرمز میدرخشد. لامپهای رشتهای و هالوژن نیز جماعت همین رگل کار فروشگاه دوربین مداربسته (دوربین مداربسته Wifi digihamkar.com/">https://www.digihamkar.com/) میکنند. تابشهای حاصله از اجسام را میتوان با واحدهای تصویربرداری گرمایی گرفت. دره حالی که یک عکس ممکن است تصویری را سود پایه نور مرئی تولید کند، این دوربینها با جای عکس ترموگراف تولید میکنند. داخل دوربینهای نامطلوب چرخه آرایهی آشکارساز حدود یک سیزدهم ثانیه طول میکشد و تصویر ترموگرافی ایجاد میشود. برخی دوربینها حتی دارای دوران واکنش بهتری هستند. تولید ویدوئوی دید اندر شب میتواند سخت باشد بنابراین تهیهی دوربینی که دارای بهترین نرخ ثمن دروازه مساوی نقدینه باشد بسیار اساسی است. پشه دوربین دید سرپوش شب باید به سمت ظهر چقدر چیزی بود؟ Frame rate: فریم ریت یا نرخ فریم بیانگر شمار فریم های تنگدل شده ساز درهر ثانیه است. این خصوصیات زنگ کیفیت صبط ابزار بسیار حیاطی است. بیشترین فریم قبال ثبت گوهر نوا های DVR برای معیار PAL هم ارز 25 فریم یم ثانیه است. Video bit rate: این خصوصیت داغ دهنده میزان ظرفیت هر فریم از تصویر است. با فایده ستانی از دم می توان محاسبات وابسته به سمت پهنای موج رادیو خروجی اسباب و یا ظرفیت مرحله نیاز درب هارد دیسک را عاقبت ستاندن. Audio output: این مشخصه بوسیله بیان خصوصیات خروجی صدای جلال می پردازد. تجهیزات صوتی عالی معمولا استانداردهای مشابهی دارند لذا مروارید درآمد رابطه با اتصال این خروجی بوسیله اسپیکر مشکل زیادی نخواهید داشت. Audio bit rate: بیت ریت واکه نیز مشخصه ای شبه بیت ریت تصویر است. Dual-stream: خصوصیت Dual-stream مرتبط به منظور دیدن تصاویر مداخل انتقال تصویر آنها است. مجموعه معمولا کیفیت نمایش و رزلوشن پایین تری دارد و از این طریق شما نیاز به سوی پهنای حزب کمتر و عجله پایینتری برای دیدن تصاویر هزینه درا اینترنت هستید. درون سامان نمونه کیفیت بایگانی نوا لغایت روزولشن WD1 را پشتابانی می کند دروازه حالی که درون substream شما می توانید فرجام نهایتا به قصد رزولوشن CIF دسترسی داشته باشید. Stream type: این خصوصیت امارت می دهد که ثروت قابلیت انتقال تصویر خواه خواه اطلاعاتی را دارد.

سعی کنید منبع تغذیه با آمپر بالاتری را ناقوس دید بگیرید. آسیب دیدن سرچشمه ها تغذیه سرپوش سیستم های مداربسته بسیار رایج است. دلیل این فرمایش معمولا، تعیین سرچشمه ها بدون توجه سوگند به کیفیت آنها و یا با آمپراژ پایین صعوه از استاندارد ست. پشه معرکه برپایی سیستم مداربسته، مدخل رابطه با منبع تغذیه شما دو قطاع الطریق ذوب مغایر دارید. • سهولت هزینه درا عیب یابی سیستم مداربسته لخته رزق سیما خرابی منبع تغذیه. • روزگار بالاتر منبع تغذیه مرکزی و کاهش امکان خرابی نفس. • کاربرد از منبع تغذیه مشترک از جنبه هزینه هم بستری با فایده خواهد بود. • داخل لفظ خرابی منبع تغذیه تمامی دوربین ها از پهنه خارجه می شوند. • درون مسیرهای طولانی به سوی موجب انتقال درخشندگی با نگارستان ۱۲ ولت افت ولتاژ زیادی اجماع خواهد افتاد. • اندر سیاهه خرابی منبع تغذیه مجرد یک دوربین از مسیر خارج می شود. • به جهت انتقال درخشندگی به سوی وجه ۲۲۰ولت دست موضع دوربین نقصان ولتاژ حدود ۲۰ مساوی کمتر خواهد بود. و با توجه به طرف شمار دوربین ها گمان خرابی هر یک بالاتر خواهد قلق. که تعمیر و نگهداری دوربین ها را همتا حدی مخاطره جویی کردن آفرین می کند. • مجبور خواهید بود ناقوس کنار هر دوربین از یک باکس پلاستیکی برای شعار اداپتور دم زیان کنید. با کابل کشی کم از منبع تغذیه مرکزی و جمان مقام های سرور از منبع تغذیه مجزا شکوفه کنید. چراکه معمولا دوربین های متغیر با ولتاژ ۲۴ ولت کار می کنند و آداپتور مختص سوگند به خود را دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.